سریال شهرزاد پخش اختصاصی در مدیا سنتر فیلم رگ خواب پخش اختصاصی در مدیا سنتر فیلم نگار پخش اختصاصی در مدیا سنتر فیلم اکسیدان پخش اختصاصی در مدیا سنتر

پروفايل مديريت

مــــــدیــــا🎥ســــــنـتـر
◗بلاگ مدیا سنتر منتظر حمایت شما کاربران گرامیست◖

قسمت اول فصل سوم سریال «شهرزاد»

___________________________________________________

سریال شهرزاد   | Shahrzad series 

____________________________________________________

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن نیز در سال ۱۳۹۶ با 15 قسمت در حال پخش است. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر کشور انجام شد. سریال شهرزاد را می‌توان پر فروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال نمایش خانگی ایران دانست. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند.

جشن سریال شهرزاد در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بلیت این جشن در مدت ۴۵ دقیقه اینترنتی فروخته شد، این جشن باحضور عوامل و بازیگران و مردم برگزار شد و از این سریال تقدیر به عمل آمد. خش «فصل دوم سریال شهرزاد» از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت هفتگی آغاز شد.

تصویربرداری فصل دوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی از 15 مهر آغاز شد و بعد از یک توقف کوتاه تا اواخر شهریور همچنان ادامه دارد. به تازگی همزمان با تصویربرداری بخش های پایانی فصل دوم، فصل سوم سریال شهرزاد در سکوت خبری جلوی دوربین فتحی رفت. فصل سوم این سریال با فاصله کوتاهی از فصل دوم پخش می شود و با اتفاقات جالب و عجیبی در داستان همراه خواهد بود. جهت دانلود سریال بصورت قانونی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

معرفی عوامل سریال شهرزاد :

در ابتدا قرار بود که اسم این سریال «روزی روزگاری عاشقی» باشد اما اسم آن به «شهرزاد» تغییر یافت. داستان سریال «شهرزاد» در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است.
نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه می‌باشند.
سریال «شهرزاد» به کارگردانی «حسن فتحی» و بازی «ترانه علیدوستی»، «مصطفی زمانی»، «علی نصیریان»، شهاب حسینی» و «پریناز ایزدیار» یک سریال درام تاریخی و عاشقانه است که برای پخش خانگی تولید شده‌است. داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد.

سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند. این سریال همزمان در کشور آلمان و آمریکا نیز نمایش داده می‌شود و به همین مناسبت در روز ۲۰ مهر ماه مراسم فرش قرمز با حضور بازیگران و دست اندر کاران این سریال در شهر «کلن» آلمان برگزار شد. فصل سوم شهرزاد در حال فیلمبرداری است، اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود و پیشامد غیرمنتظره‌ای روی ندهد، قرار است پخش آن از اواسط زمستان 96 باشد.

تعداد قسمت‌ها :

فصل اوّل: 28 قسمت

فصل دوم: 15 قسمت

فصل سوم: نامشخص

زمان پخش فصل سوم شهرزاد مشخص شد

فصل دوم سریال شهرزاد با همه جذابیت هایش به پایان رسید و انتظارها برای آغاز فصل سوم این سریال همچنان ادامه داد. مهدی سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی درصفحه شخصی اش زمان پخش فصل سوم این سریال را لو داد.

فصل سوم شهرزاد زمستان 96 پخش میشود

مهدی سلطانی با انتشار عکسی از سریال شهرزاد در اینستاگرامش نوشت:سلام دوستان. قسمت پانزدهم سریال شهرزاد(آخرین قسمت از فصل دوم)، از دوشنبه 17 مهر 1396 در فروشگاه ها و سایت های مربوطه قابل دسترسی است. فصل سوم شهرزاد در حال فیلمبرداری است،اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود و پیشامد غیر منتظره ای روی ندهد ، قرار است پخش آن از اواسط زمستان 96 باشد. مواظب خودتون باشید.

منتظر فصل سوم سریال شهرزاد باشید

تصویربرداری فصل دوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی از 15 مهر آغاز شد و بعد از یک توقف کوتاه تا اواخر شهریور همچنان ادامه دارد. به تازگی همزمان با تصویربرداری بخش های پایانی فصل دوم، فصل سوم سریال شهرزاد در سکوت خبری جلوی دوربین فتحی رفت. فصل سوم این سریال با فاصله کوتاهی از فصل دوم پخش می شود و با اتفاقات جالب و عجیبی در داستان همراه خواهد بود.

 

تصاویر فصل سوم سریال شهرزاد:

فصل سوم شهرزاد فصل سوم شهرزاد

فصل سوم شهرزاد

فصل 3 شهرزاد فصل سوم شهرزاد دانلود فصل سوم شهرزاد رایگان عکس فصل سوم شهرزاد فصل سوم شهرزاد فصل 3 شهرزاد دانلود فصل 3شهرزاد عکس فصل 3 شهرزاد فصل 3 شهرزاد فصل 3 شهرزاد فصل سوم شهرزاد دانلود فصل سوم شهرزاد زمان پخش فصل سوم شهرزاد

 

درباره سریال شهرزاد

شهرزاد

ترانه علیدوستی

دختر یکی از نوچه های بزرگ آقا که در شرایط بسته آن روزها ، اجازه پیدا کرده درس بخواند و دکتر شود . او سال هاست عاشق فرهاد پسر نزدیک ترین دوست پدرش است و حاضر است برای رسیدن به او هر کاری بکند . قصه عشق شهرزاد به فرهاد از روز کودتای 28 مرداد 1332 وارد مرحله جدیدی می شود . فرهاد به دلایلی ، جانش را مدیون بزرگ آقا می شود و او شهرزاد را تهدید می کند که یا فرهاد را به میدان تیرباران می فرستد یا مجبور است با دامادش ازدواج کند . شهرزاد برای زنده ماندن فرهاد ، از او می گذرد و تن به این ازدواج ناخواسته می دهد .

فرهاد

مصطفی زمانی

یک عاشق پیشه واقعی و روزنامه نگار ادبی است که به خاطر فعالیت های سیاسی زمان دکتر مصدق ، از دانشگاه اخراج شده . در روز کودتای 28 مرداد ناخواسته یکی از آشوبگران را می کشد و به زندان می افتد . برایش حکم تیر می برند . اما به واسطه بزرگ آقا ، جان سالم به در می برد . عشق اش به شهرزاد زبانزد است . حاضر است تو روی همه بایستد و از همه کتک بخورد ، اما او را داشته باشد . بعد از ازدواج شهرزاد هیچ وقت متوجه نمی شود که تهدید بزرگ آقا چه بوده و شهرزاد چرا با قباد ازدواج کرده و همیشه او را مقصر می داند . حالا به دفتر مجله زمانه رفته و در صفحات ادبی مشغول به کار شده .

قباد

شهاب حسینی

شخصیت کاملا پیچیده ای دارد ، یعنی معلوم نیست اصالتش چیست و گذشته اش چه بوده است در ظاهر پسر برادر بزرگ آقاست و برای اینکه او را زیر پر و بال خودش بگیرد ، دخترش شیرین را به عقد او در می آورد . قباد از زندگی اش به شدت ناراضی است و از آنجا که راه پیش و پس ندارد ، شروع می کند به بدشدن . خودش را در مهمانی و مستی و بازی و … غرق می کند تا کمتر متوجه اوضاع و وقایع اطراف شود . حالا با ورود شهرزاد به زندگی اش ، تازه روحش جان می گیرد و زندگی واقعی را تجربه می کند ، اما از طرف دیگر به خاطر دستورات بزرگ آقا دستش بسته است .

شیرین

پریناز ایزدیار

تنها دختر بزرگ آقا که روز تصادف دیگر اعضای خانواده ، داخل ماشین نبوده و جان سالم به در برده . دختری ثروتمند و مغرور که احساسات دیگران کمترین اهمیتی برایش ندارد . بزرگ ترین نقطه ضعفش این است که نازاست ، اما حاضر نیست این مسئله را بپذیرد و مدام به شوهرش قباد خرده می گیرد که او مسئول بچه دار نشدن آنهاست . شیرین در جریان ازدواج قباد با شهرزاد بیشترین ضربه را می خورد و تمام تلاشش این است که از هر راهی شهرزاد را بکوبد .

بزرگ آقا

علی نصیریان

یک پدرخوانده واقعی که از دور بسیاری از وقایع سیاسی سال 32 را هدایت می کند . بزرگ آقا نمونه بارز یک دون کورلئونه با تمام سیاهی و خیانت است . حاضر است هر کاری بکند تا خودش و خانواده اش خوب بمانند . نفوذ زیادی در دربار دارد و با یک علامت می تواند یک نفر را از مرگ حتمی نجات دهد یا دو فراری را از وسط راه شیراز برگرداند . او فرهاد را از مرگ نجات می دهد ، اما به شهرزاد اجازه ازدواج با او را نمی دهد . نهایتا تصمیمی می گیرد که به نفع خودش باشد . از یک طرف قباد را آزار دهد ، از طرف دیگر صاحب نوه شود و نهایتا قدرتش را حفظ کند .

هاشم

محمدمهدی سلطانی

رفیق قدیمی جمشید و زیردست بزرگ آقاست . از قبل زندگی اشرافی و پرنفوذ بزرگ آقا به یک فرش فروشی رسیده و اوضاع خوبی دارد . شخصیتی احساساتی است و خیلی بیشتر از جمشید انسانیت دارد . به همین دلیل هم هست که مدام درباره تمام اتفاقات دم و دستگاه بزرگ آقا با یک جور تردید مواجه است .

جمشید

محمود پاک نیت

با اینکه دوست صمیمی هاشم است ، اما اخلاق و رفتارش عملا شبیه او نیست . هر کاری برایش منفعت داشته باشد ، انجام می دهد و حتی در این مسیر ، دخترش را هم قربانی می کند . کلا آدمی است که درگیری های ذهنی زیادی دارد . از یک طرف میل به خوبی و خوب بودن دارد و از طرف دیگر دلش می خواهد همانی باشد که بزرگ آقا می خواهد . درواقع تمام رفتار و حالاتش ظاهر سازی است . به همین دلیل هم هست که بزرگ آقا خیلی بیشتر از هاشم روی او حساب باز می کند . او از کنار دم و دستگاه بزرگ آقا به رستورانی مجلل رسیده و حاضر نیست تحت هیچ شرایطی آن را از دست بدهد .

حشمت

ابوالفضل پورعرب

نوچه یا دستیار اصلی و مستقیم بزرگ آقاست . درواقع تنها کسی است که بزرگ آقا او را به خلوتش راه می دهد و در تمام مسائل ریز و درشت دخالتش می دهد . کم حرف می زند و همه جا حضور دارد .

`·.¸¸.·´´¯`·· ._.··`¯´´·.¸¸.·``·.¸¸.·´´¯`·· ._.··`¯´´·.¸¸.·``·.¸¸.·´´¯`·· ._.··`¯´´·.¸¸.·`

رمز عبورپسورد فایل ها :LOTUST4JSGERCA2X8H5F3 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

لینک دانلود با کیفیت 480 :

لینک دانلود 480

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

لینک دانلود با کیفیت 720 :

لینک دانلود 720

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

لینک دانلود با کیفیت 1080 :

لینک دانلود 1080

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

___________________________________

 لطفا برای حمایت از تولید کننده از لینک های قانونی استفاده کنید  

___________________________________

نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید


  • موضوع
    » 📺 ســــریــــــــال 🎆 , » ✭✮✯★👈🌟VIP🌟👉★✯✮✭ , » 💯 انــتــشــار در ســال 2017 🌀 , » 📼 در ژانـــر درام 🎭 , » 💑 در ژانـــر عــاشــقــانــــہ 💗 , » بــا ڪیـــفـــیــت 480💿 ,720📀 ,1080💽 ,
  • موافقین ۰ ||| مخالفین ۰
    نمايش ادامه مطلب
    برچسب ها : , , , , , , , , , ,

    نظرات کاربران


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    نويسندگان

    کد بزرگ شدن تصاویر